Koszyk jest pusty.
Aby ułatwić Państwu zakupy przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepu internetowego IVET.PL
-
Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu https://www.ivet.pl
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?Produkty oznaczane jako SZYBKA DOSTAWA dostarczane są w ciągu 2 - 4 dni roboczych. Standardowy czas dostawy produktów z nowej kolekcji wynosi od 1 do 3 tygodni.
-
Która firma kurierska realizuje dostawę?Sklep internetowy IVET.PL korzysta z usług kurierskich firmy InPost.
-
Jaki jest koszt dostawy?Koszt dostawy zamówionych produktów wynosi: płatność przy odbiorze - 21,90 zł, PayU - 16,90 zł
-
Czy IVET.PL ma również sklepy stacjonarne?IVET.PL to sklep online, dlatego zamówienia mogą być składane jedynie za pośrednictwem strony.
-
Jak prawidłowo dobrać rozmiar?Na stronie znajduje się tabela rozmiarów. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy pomiarach. Jeśli masz pytania dotyczące rozmiarów – prosimy o kontakt e-mailowy.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?Klient może odstąpić od zawartej na odległość umowy zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Zwracane produkty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nienoszącego jakichkolwiek śladów używania oraz zachowanego jego stanu w oryginale z metkami, w firmowym pudełku, jeżeli towar występował w opakowaniu.
-
Co jest potrzebne, aby złożyć reklamację?Prosimy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie i dołączyć do niego dowód zakup. Następnie należy dokładnie zapakować produkty i odesłanie ich przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:
IVETSHOP
Łazy , al.Krakowska 165 , 05-552 Wólka Kosowska
Biuro A-8 , A-10 -
Kto pokrywa koszty przesyłki związane z wymianą lub zwrotem?W przypadku, gdy sklep wymiana lub zwrot nie jest wynikiem błędu w realizacji zamówienia klient ponosi koszt przesyłki.
-
W jaki sposób realizowany jest zwrot za zamówienie?Zwrot realizowany jest poprzez przelew bankowy na podany w formularzu rachunek bankowy.
-
Po jakim czasie możemy spodziewać się zwrotu środków?Środki zwracane są maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
-
Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia?Do momentu otrzymania informacji o spakowaniu zamówienia zmiany są możliwe. Prosimy jednak o możliwie szybki kontakt e-mailowy.
-
Czy mogę anulować zamówienie?Podobnie jak w przypadku zmian do zamówienia – jest to możliwe do momentu zmiany statusu zamówienia na „wyslane”.
-
Jak poruszać się po stronie?W dolnej oraz górnej części strony znajduje się panel, który ułatwia nawigację. Dostępne są wszystkie strony informacyjne: „O sklepie”, „Kontakt”, „Regulamin”, „Zwroty i reklamacje” itd.
-
Czy informację, które podaje przy zamówieniu są bezpieczne?Wszystkie dane podawane przy składaniu zamówienia są poufne i zachowane są wszelkie zasady bezpieczeństwa w trakcie ich przetwarzania. Wszelkie dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać w zakładce Polityka prywatności oraz w Regulaminie sklepu.
-
Jak najszybciej mogę znaleźć produkt, który mnie interesuje?Specjalnie dla Was stworzyliśmy wewnętrzną wyszukiwarkę oraz pomocne filtry, dzięki którym łatwo i szybko można odnaleźć konkretny produkt. Wyszukiwanie jest proste. Należy wpisać w puste pole nazwę kategorii lub produktu a następnie wystarczy wcisnąć przycisk Enter.
-
Jak skorzystać z kodu rabatowego?Po otrzymaniu kodu rabatowego należy dokonać zakupu wybranych produktów poprzez kliknięcie zielonego przycisku „KUP”. Pod każdym zamówieniem widnieje informacja o możliwości dodania kodu rabatowego. Należy kliknąć „DODAJ KOD”. Następnie należy wpisać otrzymany kod oraz kliknąć zielony przycisk „DODAJ KUPON”.
-
Jaki jest warunek skorzystania z kodu rabatowego przy zapisywaniu się do newslettera?Jedynym warunkiem skorzystania z tej formy promocji jest dokonanie zamówienia o wartości co najmniej 200 zł.
-
Dlaczego warto wybrać sklep internetowy IVET.PL?Zdobywane przez lata doświadczenie i ciężka praca sprawiły, że nasz sklep jest wybierany przez liczne grono klientów w wielu krajach Europy. Proponujemy wyłącznie asortyment, którego wygląd oraz jakość wykonania stoją na najwyższym poziomie. Odzież i produkty w naszym sklepie wyróżniają się oryginalnym wzornictwem oraz modnym fasonem. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie. Współpracujemy z oficjalnymi dystrybutorami wielu europejskich marek, co gwarantuje Państwu legalne pochodzenie i pierwszorzędny gatunek artykułów. Ponieważ jesteśmy bezpośrednim importerem, większość oferowanego asortymentu sprzedajemy w przystępnych cenach. Nasze propozycje są starannie wyselekcjonowane przez stylistów, dzięki czemu zawsze sprzyjają aktualnym trendom na rynkach europejskich. Stawiamy na wiarygodność, bezpieczeństwo i szybki czas dostawy - wszystko po to, aby zakupy online w IVET.PL były łatwe, przyjemne, bezpieczne i satysfakcjonujące. Do każdej transakcji podchodzimy w sposób indywidualny, co jest dla Państwa zapewnieniem profesjonalnej obsługi. Jesteśmy stale otwarci na sugestie naszych klientów, które pozwolą nam, aby nasze usługi uwzględniały wszystkie preferencje.
















NOWOŚCI

DLA NIEJ
































































































Dla dziecka

























DO DOMU















Szybka dostawa







































Plus size







Perfumy
Zegarki
SALE