Formularz zwrotu i reklamacji, znajdziesz tutaj >>
Zwroty
Jak dokonać zwrotu :
Zwrotu można dokonać za pośrednictwem:
- WYGODNE ZWROTY - łatwy i szybki sposób na zwrot towaru do sprzedawcy przy jednoczesnym zachowaniu bardzo konkurencyjnych cen za wysyłkę. Ten moduł na celu maksymalnie uprościć cały proces zwrotu towaru.
- Zwrotu możesz również dokonać za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej wysyłając bezpośrednio na adres:
E-COMMERCE FASHION MALL LTD
Al. Krakowska 165
05-552 Łazy (Wólka Kosowska)
Wszystkie nadawane zwroty do IVET.PL muszą być odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem.
Rezygnacja z zamówienia
Klientom sklepu online IVET.PL przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z potwierdzeniem zakupu.
Reklamacje
Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.
Zwrotu można dokonać za pośrednictwem:
- Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty wg własnego wyboru.
- Zwrotów nie można dokonywać na miejscu pod podany na stronie adres.
- Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty bieliźniarskie, kostiumy kąpielowe oraz biżuteria! Wymianie podlega odzież, szlafroki, obuwie oraz dodatki i akcesoria. Zwrot kosztów odesłania przesyłki nie przysługuje.
- Po uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.
- Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.