Kategorie

Zwroty i wymiana

Formularz zwrotu i reklamacji,  znajdziesz tutaj >>

 

Wymiana na inny rozmiar lub na inny produkt


Wymiana polega na zwrocie wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Prosimy o postępowanie zgodne z opisaną procedurą zwrotu.

Wszystkie pytania, związane z wymianą, oraz wartościami produktów, prosimy kierować do nas mailem, lub zgłaszać pod nr telefonu:

+48 22 113 45 99.

 

 

Rezygnacja z zamówienia


Klientom sklepu online IVET.PL przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Klient ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenia produktu podczas przymierzania, które obniżają jego wartość. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z paragonem/fakturą zakupu.

Reklamacje

Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.

 

  • Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty wg własnego wyboru.
  • Zwrotów nie można dokonywać na miejscu pod podany na stronie adres.
  • Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty, j.n.: rajstopy, pończochy i skarpety; legginsy; bielizna (majtki, stringi i bokserki) oraz biżuteria! Kostiumy kąpielowe podlegają tylko i wyłącznie WYMIANIE w terminie 14 dni od daty dostawy! Zwrot kosztów nie przysługuje.
  • Po uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.
  • Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.

Wszystkie nadawane zwroty do IVET.PL muszą być odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem, zaadresowane, j.n.:

IVET MARKET GROUP SP. Z O. O.
Al. Krakowska 163
05-552 Łazy

 


Przewiń na górę